Starheid grootste minpunt van ERP-software
Op een schaal van 1 (slecht) tot 5 (zeer goed) scoorde geen enkele leverancier lager dan 3,25. Het blijkt dat leveranciers van software voor kleinere bedrijven over het algemeen beter presteren dan de ‘grotere’ leveranciers. Ook de meer branchegerichte leveranciers hebben gemiddeld genomen tevredener klanten.
De op één na grootste klacht was gebrekkige flexibiliteit en aanpasbaarheid: 22 procent van de ondervraagden noemde dat als klacht. Andere klachten waren: onvoldoende ondersteuning van specifieke bedrijfsprocessen (21 procent), bewerkelijk gegevensonderhoud (20 procent), slechte gebruiksvriendelijkheid (19 procent) en gebrekkige interfaces (16 procent).
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Ontvang waardevolle artikelen, checklists, interviews en whitepapers in je mailbox.
Vacatures
Markt Update
Personalia
Whitepapers
Vragen over adverteren?
Kan ik je van dienst zijn met een toelichting of advies? Bel of mail gerust. Ik neem graag de tijd voor je.
Daan Commandeur
Partner Manager