Duurzame consument helpt Wessanen vooruit
Met name in Frankrijk en Spanje nam de vraag naar natuurvoeding met dubbele cijfers toe. In Duitsland was de marktgroei gematigder. Al met al is de Europese markt volgens Wessanen afgelopen jaar tegen de 7 procent groter geworden, met een geschatte waarde van zo'n 30 miljard euro.
Zelf behaalde Wessanen een jaaromzet van 570 miljoen euro, 9 procent meer dan in 2015. De eigen merken waren goed voor een groei op eigen kracht van 8,5 procent, terwijl de markt voor natuurvoeding volgens het bedrijf tegen de 7 procent groter werd.
(ANP)
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Ontvang waardevolle artikelen, checklists, interviews en whitepapers in je mailbox.
Vacatures
Markt Update
Personalia
Whitepapers
Vragen over adverteren?
Kan ik je van dienst zijn met een toelichting of advies? Bel of mail gerust. Ik neem graag de tijd voor je.
Daan Commandeur
Partner Manager