Achieving high performance in the consumer goods industry
17 juni 2008
Heineken is the leading international brewer and ranks fourth in the world by volume. The cross-consortium acquisition of parts of Scottish & Newcastle fits perfectly within Heinekens growth strategy. In this session on M&A versus autonomous growth, René Hooft Graafland, Heineken N.Vs CFO, will discuss the role of innovation in mature beer markets and cultural transformation in order to achieve high performance.
Gerelateerde artikelen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Ontvang waardevolle artikelen, checklists, interviews en whitepapers in je mailbox.
Vacatures
Etcijfera
Gemeente Amersfoort
Voordeeluitjes.nl
Markt Update
Valutakosten zijn een bron van...
Allianz Trade en Billink werken...
Britse fintech krijgt DNB-vergunning en...
Personalia
ING en andere Europese banken...
Bij financieel-automatiseringsspecialist 4CEE verandert de...
Frank Post van voorzitter naar...
Whitepapers
De rol van de finance...
Pensioen is een van de...
De rol van de CFO...
Vragen over adverteren?
Kan ik je van dienst zijn met een toelichting of advies? Bel of mail gerust. Ik neem graag de tijd voor je.
Daan Commandeur
Partner Manager