Achieving high performance in the consumer goods industry
17 juni 2008
Heineken is the leading international brewer and ranks fourth in the world by volume. The cross-consortium acquisition of parts of Scottish & Newcastle fits perfectly within Heinekens growth strategy. In this session on M&A versus autonomous growth, René Hooft Graafland, Heineken N.Vs CFO, will discuss the role of innovation in mature beer markets and cultural transformation in order to achieve high performance.
Gerelateerde artikelen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Ontvang waardevolle artikelen, checklists, interviews en whitepapers in je mailbox.
Vacatures
Instituut Mijnbouwschade Groningen
Zwanenberg Food Group
Delft Support
Markt Update
Hoe kan EuroParcs, na het...
Kan preciezer elektriciteitsgebruik bedrijven financieel...
Meer M&A-activiteit verwacht in 2025...
Personalia
Nieuwe finance manager operations om...
Corporate finance-adviseur Zanders...
Risch neemt taak over van...
Whitepapers
Naarmate het kalenderjaar ten einde...
In een tijd waarin efficiëntie...
In 2024 is AI een...
Vragen over adverteren?
Kan ik je van dienst zijn met een toelichting of advies? Bel of mail gerust. Ik neem graag de tijd voor je.
Daan Commandeur
Partner Manager