Achieving high performance in the consumer goods industry
17 juni 2008

Heineken is the leading international brewer and ranks fourth in the world by volume. The cross-consortium acquisition of parts of Scottish & Newcastle fits perfectly within Heinekens growth strategy. In this session on M&A versus autonomous growth, René Hooft Graafland, Heineken N.Vs CFO, will discuss the role of innovation in mature beer markets and cultural transformation in order to achieve high performance.
Gerelateerde artikelen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Ontvang waardevolle artikelen, checklists, interviews en whitepapers in je mailbox.
Vacatures
Welex Group B.V.
Henk Scholten B.V.
Gemeente Oss
Markt Update
Online bank BUUT gaat concurreren...
De Europese Unie zorgde sinds...
Inloggen met tweede apparaat en...
Personalia
De kracht van overzicht en...
De opvolger van Klaas Knot...
Van Loon was bijna twee...
Whitepapers
Uit onderzoek onder 251 Nederlandse...
Werk je met meerdere entiteiten,...
Van inkoop tot betaling: grip...
Vragen over adverteren?

Kan ik je van dienst zijn met een toelichting of advies? Bel of mail gerust. Ik neem graag de tijd voor je.
Daan Commandeur
Partner Manager