KPMG gaat nieuwe strategische samenwerking aan met ServiceNow

KPMG N.V. heeft vandaag de uitbreiding van zijn wereldwijde strategische samenwerking met ServiceNow in Nederland bekend gemaakt.

Doel van deze uitbreiding is om intelligente bedrijfs- en automatiseringsoplossingen op de Nederlandse markt te brengen.

De samenwerking zal zich concentreren op het automatiseren en integreren van niet-geconsolideerde processen binnen bedrijven die een efficiëntere manier van werken nastreven. Hierdoor zal bij hun activiteiten een scherpere focus op de waardeketen ontstaan, met name bij complexe processen die bij veel grote wereldwijde organisaties voorkomen. 

De alliantie betekent voor de Nederlandse markt dat KPMG zijn brede marktervaring en domein specifieke kennis gaat delen met ServiceNow. Daarbij zal KPMG ServiceNow positioneren als voorkeursleverancier voor diensten zoals:
– IT Service Management (ITSM)
– IT Operations Management (ITOM)
– Global Business Systems (GBS)
– Security Operations (SecOps)
– Governance Risk & Compliance (GRC)

ServiceNow stelt haar technologie beschikbaar en positioneert KPMG als een van haar wereldwijde strategische partners voor elke klant of prospect die behoefte heeft aan transformatiediensten. Wat betreft GRC en Security Operations zullen KPMG en ServiceNow klanten helpen hun cyberbestendigheid en houding ten aanzien van risico’s te verbeteren. De samenwerking stelt klanten in staat om business risico’s te verminderen, om onduidelijke kosten te identificeren en te verlagen. Dit wordt versterkt door de combinatie van technologie van ServiceNow en de transformatiediensten van KPMG.

Peter Paul Brouwers, Head of Technology in KPMG Nederland: “We zijn enthousiast om onze branchedeskundigheid, klantennetwerk en serviceportfolio samen te brengen met het wereldwijde netwerk- en de technologieoplossingen van ServiceNow. Dit creëert unieke waarde om onze klanten te ondersteunen bij het toepassen van best practices in de industrie, het uitvoeren van consistente en kosteneffectieve bedrijfsprocessen, en het verbeteren van hun bedrijfsarchitectuur.”

Daniel Osterbergh, EMEA VP Channel en Alliances, ServiceNow: “Door de toenemende druk op CIO's om de digitale transformatie van hun bedrijven te leiden, is er sterke behoefte aan een strategisch partnerschap. De aankondiging van een strategische samenwerking tussen ServiceNow en KPMG zal ons laten zien dat we deze cruciale transformatiepartner worden.”
 

Gerelateerde artikelen