Beursgang Tony’s Chocolonely blijkt pr-stunt
“Inderdaad, we gaan naar de beurs. De Beurs van Berlage wel te verstaan'', zo legde Henk Jan Beltman, de zogenoemde chief chocolate officer van het bedrijf, de pr-stunt uit. Met zijn aankondiging wilde Beltman naar eigen zeggen ,,een podium creëren'' voor de missie van het chocolademerk om illegale arbeid bij de productie van cacao uit te bannen.
“Een van onze verslaggevers heeft uitgebreid met Beltman gesproken en is daarbij bewust op het verkeerde been gezet. Tony's Chocolonely wil fair trade bevorderen, maar jammer genoeg betreft het kennelijk alleen chocola'', aldus ANP-hoofdredacteur Marcel van Lingen.
(ANP)
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Ontvang waardevolle artikelen, checklists, interviews en whitepapers in je mailbox.
Vacatures
Markt Update
Personalia
Whitepapers
Vragen over adverteren?
Kan ik je van dienst zijn met een toelichting of advies? Bel of mail gerust. Ik neem graag de tijd voor je.
Daan Commandeur
Partner Manager