Ken de klant van uw klant!
Veel mkb ondernemers begrijpen nog nauwelijks iets van het woord creditmanagement. Dit woord is wel ingeburgerd in de grotere bedrijven. Toch is het voor deze mkb bedrijven (tot 250 FTE) erg belangrijk om goed creditmanagement beleid op te zetten.
Het belang van het kennen van de klanten van uw klanten kan dan juist extra belangrijk zijn. Maar ook voor multinationals, waar grote bedragen in omgaan, is het goed om zulke vragen te stellen. Een extra check, is dan geen overbodige luxe.
En verder….aangezien het einde van het jaar nadert, is het goed uw goed betalende klanten eens extra in het zonnetje te zetten. Dit werpt altijd vruchten af.
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Ontvang waardevolle artikelen, checklists, interviews en whitepapers in je mailbox.
Vacatures
Markt Update
Personalia
Whitepapers
Vragen over adverteren?
Kan ik je van dienst zijn met een toelichting of advies? Bel of mail gerust. Ik neem graag de tijd voor je.
Daan Commandeur
Partner Manager