Haarlem en ministerie in zee met TIE Kinetix
04 januari 2018
TIE Kinetix gaat zijn zogenoemde Flow Platform voor elektronisch factureren aan de gemeente Haarlem leveren.
Alle leveranciers van de gemeente worden op dat platform van het softwarebedrijf aangesloten. Ook het Ministerie van Justitie en Veiligheid gaat de software van TIE gebruiken.
(ANP/AFN)
Gerelateerde artikelen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Ontvang waardevolle artikelen, checklists, interviews en whitepapers in je mailbox.
Vacatures
Stichting Bureau Sigra Dienstverlening
Stichting Epos Onderwijs Rotterdam
Hecht
Markt Update
Voor financieringsstructuren die risico’s hanteerbaar...
Het Amsterdamse kantoor heeft licenties...
Valutakosten zijn een bron van...
Personalia
Van Controller naar Group Controller...
Hij is gestart als interim...
'Elke opdracht heeft me iets...
Whitepapers
AI is geen toekomstmuziek meer...
Markten bewegen sneller dan ooit....
Als financial weet je genoeg...
Vragen over adverteren?
Kan ik je van dienst zijn met een toelichting of advies? Bel of mail gerust. Ik neem graag de tijd voor je.
Daan Commandeur
Partner Manager