Ondanks de kredietkrisis kwamen evengoed 7 kavels onder de hamer op de traditionele veiling tijdens de M&A Awards. De veiling onder leiding van Christie's Vera Carasso en onder toezicht van notaris Aart Kolhoff bracht de veling 18.000 euro op.

De volgende kavels werden geveild.
 

Casper Banz (Houthoff Buruma) kocht voor 2800 euro:
Exclusief gebruik aan van de ING skybox voor 10 personen (geheel verzorgd met diner dinatoire ) in de Amsterdam ArenA tijdens de wedstrijd Ajax – Willem II op zondag 12 april 2009. De opbrengst komt ten goede aan ING Chances for Children.
 
Jan-Pierre van Leeuwe (Simmons & Simmons) kocht voor 2400 euro
Mediatraining door Citigate First Financial van een dagdeel voor twee tot vier personen door genomineerden José Tijssen en Jacqueline Lenterman, afgesloten met een lunch. Om deze training direct in de praktijk te brengen mag de winnaar van dit kavel één keer de column van José in het gerenommeerde CFO Magazine overnemen. Goede doel: Stichting Kika.
 
Jeroen Weimer (KPMG Corporate Finance) kocht voor 3000 euro
Een fles wijn Petrus aangeboden door Alex van Groningen. Goede doel: Stichting Finance for Charity.
 
Erwin Smit (AON) kocht voor 1600 euro
Twee Transavia lijntickets naar een bestemming in Europa aangeboden door Tjero Zomer. Goede doel: Stichting Finance for Charity.
 
Peter den Hertog (Grant Thornton) kocht voor 3100 euro
Vier sessies leadership coaching. De winnaar van dit kavel wordt gedurende vier dagdelen persoonlijk getraind en gecoached door een van de strategy directors/senior consultants van Hill & Knowlton. Centraal hierbij staan authenticiteit (motief en drijfveren), presentatie, positionering, omgang met de media, en ontwikkeling van strategische communicatieboodschappen. Goede doel: Stichting Laluz.
 
Mark Huddlestone (Clifford Chance) kocht voor 2800 euro
Een 6 gangen diner in La Rive met wijnarrangement, champagne aperitief en overnachting in een executive kamer in het Amstel Hotel met ontbijt aangeboden door Holland Corporate Finance. Goede doel: Stichting Max.
 
Joop de Rooij (SHV Holdings) kocht voor 2200 euro
Vliegles voor twee personen bij de Martinair Vliegschool te Lelystad aangeboden door Allen & Overy. Met 30 minuten introductie en 45 minuten per persoon vliegles. Aansluitend lunch/diner (afhankelijk van het tijdstip) in het nabijgelegen restaurant met uitzicht over de vliegvelden. Goede doel nader te bepalen