Snijden in kosten leidt vaak tot het afknijpen van leveranciers, terwijl dat ten koste gaat van de kwaliteit. Die val moet voorkomen worden en goede CFO's moderniseren daarom hun relaties met leveranciers en dienstverleners. Dat is de boodschap van Jeroen Huisman, Client Services Director bij het Britse bedrijf Proxima, dat de procurement van klanten doorlicht en verbetert. "Het vergt wat wel wat lef," aldus Huisman. "Je moet een dappere CFO zijn."

Huisman deed zijn uitspraken tijdens een ontmoeting op vrijdagochtend met Kevin Mottard, community manager van de CFO Association. Proxima zal de komende tijd betrokken zijn bij evenementen van de CFO Association en Huisman gelooft dan ook heilig in netwerken en kennis delen op hoog niveau. “Ik geloof echt in het versterken van elkaar en het delen van kennis en ervaring. Daar worden wij als de providers beter van – en de CFO’s worden daar ook beter van. Zo kan je ideeën halen uit andere branches.”

Binnenkort verschijnt het hele interview met Huisman op deze website. Een verslag van een eerder gesprek met de Nederlander van Proxima, waarin hij uitlegt dat CFO’s zich vaak niet bewust zijn van het verbeterpotentieel bij procurement, leest u hier.

__________________________________________________________________________________

Association voor CFO's en FD's 
 

De CFO Association is dé exclusieve community voor CFO's en FD's in Nederland. De CFO Association biedt u een schat aan ervaring, kennis en inspiratie. Word lid van dit peer to peer adviesbureau en laat u adviseren door de top CFO's van Nederland.

Als lid bent u welkom tijdens de exclusieve netwerkevenementen en congressen CFO Day en Finance Transformation. Topevenementen vol inspiratie, interactie, know-how, hoog niveau aan hospitality en netwerken met collega CFO's en Finance Directors. Dit is netwerken op topniveau.