Shared Service Centers – van concentreren tot excelleren
27 februari 2008

Een praktijkverhaal over de verschillende fase's (concentratie, optimalisatie, excelleren) van een succesvol Finance & HR Shared Service Center.
Door Peter van der Weijden, Manager Centre of Excellence, Accounting Plaza
Gerelateerde artikelen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Ontvang waardevolle artikelen, checklists, interviews en whitepapers in je mailbox.
Vacatures
Henk Scholten B.V.
Gemeente Almere
Gemeente Oss
Markt Update
Inloggen met tweede apparaat en...
De app van de online...
Welke kleine stappen kunnen finance...
Personalia
Van Loon was bijna twee...
Hij werkte hiervoor bij Asics...
Hij wil een bijdrage leveren...
Whitepapers
Werk je met meerdere entiteiten,...
Van inkoop tot betaling: grip...
AI luidt een nieuw tijdperk...
Vragen over adverteren?

Kan ik je van dienst zijn met een toelichting of advies? Bel of mail gerust. Ik neem graag de tijd voor je.
Daan Commandeur
Partner Manager