Schuberg Philis scoort hoogste in klanttevredenheid voor IT-outsourcing
Marco Gianotten, CEO van Giarte: “Schuberg Philis voert al vier jaar de lijst aan met de 100% aanbevelingsscore. Ook de klanttevredenheidsscore op het gebied van Infrastructure Management is het hoogste van alle onderzochte dienstverleners. Vooral als het gaat om de niet-standaard dienstverlening steekt Schuberg Philis met kop en schouders boven de rest uit. Klanten geven hoog op over de drive en betrokkenheid van de medewerkers en de directie van Schuberg Philis: ze willen voortdurend verbeteren en de verwachtingen van klanten blijven overtreffen.”
“Het afgelopen jaar hebben we ruimte gecreëerd door onze bestaande dienstverlening nog slimmer en simpeler te organiseren en automatiseren. Daarnaast hebben we een state-of-the-art cloudplatform ontwikkeld voor de bedrijfskritische applicatielandschappen van onze klanten,” aldus Pim Berger, algemeen directeur van Schuberg Philis. “Hierdoor kunnen we veel sneller dan voorheen complexe infrastructuren uitrollen, beheren en opschalen, met behoud van maximale controle en functionele beschikbaarheid. Voor ons team vormen de hoge Giarte-scores een fantastische stimulans om door te gaan met alle inspanningen die we verrichten om de uitzonderlijk hoge klanttevredenheid op peil te houden. Onze focus op intensieve relaties met klanten en technische partners blijft een belangrijke sleutel voor dit succes, juist als je ‘op afstand’ gaat opereren in de cloud.”
Het Outsourcing Performance onderzoek 2013 is gebaseerd op beoordelingen van CIO’s en IT executives van Nederlandse top-500 bedrijven en grote publieke organisaties over hun aanbieders van outsourcing. Het onderzoek betreft 805 outsourcingcontracten met een totale contractwaarde van 20 miljard euro. In totaal werden dit jaar 36 aanbieders beoordeeld.