Reclame in de lift
Uitgaven aan reclames in Nederlandse media zijn in 2018 het hardst gestegen in vijf jaar tijd. De zogeheten netto-mediabestedingen stegen met 3,3 procent tot ruim 4,5 miljard euro, zo meldt marktonderzoeksbureau Nielsen.
De stijging komt voor het grootste deel door onlinereclame, dat met acht procent steeg. De uitgaven aan tv-spotjes stegen met 3 procent. Aan adverteren in gedrukte media, zoals tijdschriften, huis-aan-huisbladen en folders, werd flink minder besteed, net als aan bioscoopreclames. Hoe is uw online presence?
(bron: ANP)
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Ontvang waardevolle artikelen, checklists, interviews en whitepapers in je mailbox.
Vacatures
Markt Update
Personalia
Whitepapers
Vragen over adverteren?
Kan ik je van dienst zijn met een toelichting of advies? Bel of mail gerust. Ik neem graag de tijd voor je.
Daan Commandeur
Partner Manager