ING schreef ten onrechte geld af bij klanten
Dat bevestigt de bank na eerdere berichtgeving van De Telegraaf. ING schreef kosten af voor het storten van contant geld of het opnemen daarvan. Bij sommige klanten werden die kosten meerdere keren in rekening gebracht.
Volgens ING is een technische aanpassing in hun systemen de oorzaak van de spookafboekingen. De bank vindt de situatie “heel vervelend” en biedt excuses aan.
ING zegt al sinds afgelopen vrijdag te werken aan het terugstorten van de onterechte afboekingen. Alle gedupeerde klanten krijgen de komende dagen hun geld terug. Dat moet uiterlijk op donderdag gebeurd zijn.
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Ontvang waardevolle artikelen, checklists, interviews en whitepapers in je mailbox.
Vacatures
Markt Update
Personalia
Whitepapers
Vragen over adverteren?
Kan ik je van dienst zijn met een toelichting of advies? Bel of mail gerust. Ik neem graag de tijd voor je.
Daan Commandeur
Partner Manager