Achieving high performance in the consumer goods industry
17 juni 2008
Heineken is the leading international brewer and ranks fourth in the world by volume. The cross-consortium acquisition of parts of Scottish & Newcastle fits perfectly within Heinekens growth strategy. In this session on M&A versus autonomous growth, René Hooft Graafland, Heineken N.Vs CFO, will discuss the role of innovation in mature beer markets and cultural transformation in order to achieve high performance.
Redactie FM
Gerelateerde artikelen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Ontvang waardevolle artikelen, checklists, interviews en whitepapers in je mailbox.
Vacatures
Hunter Select
Laudame Financials namens Jiffy Group
Laudame Financials B.V.
Markt Update
Bedrijven moeten voorzichtig zijn met...
ESG wint aan belang in...
Loonontwikkeling bedrijven...
Personalia
Opvolger van Arto Willemsen treedt...
Frank Jan Risseeuw is door...
De topvrouw heeft er nu...
Whitepapers
Je weet dat informatietechnologie essentieel...
Ontdek strategieën en tools die...
De Corporate Sustainability Reporting Directive...
Vragen over adverteren?
Kan ik je van dienst zijn met een toelichting of advies? Bel of mail gerust. Ik neem graag de tijd voor je.
Daan Commandeur
Partner Manager