Achieving high performance in the consumer goods industry
17 juni 2008

Heineken is the leading international brewer and ranks fourth in the world by volume. The cross-consortium acquisition of parts of Scottish & Newcastle fits perfectly within Heinekens growth strategy. In this session on M&A versus autonomous growth, René Hooft Graafland, Heineken N.Vs CFO, will discuss the role of innovation in mature beer markets and cultural transformation in order to achieve high performance.
Gerelateerde artikelen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Ontvang waardevolle artikelen, checklists, interviews en whitepapers in je mailbox.
Vacatures
Trymax Semiconductor Equipment B.V.
MOBA via Laudame Financials
Novature via Laudame Financials
Markt Update
De financieringsmarkt voor klimaattechnologie zit...
De Britse premier Keir Starmer...
De nieuwe naam Colbe moet...
Personalia
Prof. dr. Traas startte in...
De opvolger van Klaas Knot...
Van Loon was bijna twee...
Whitepapers
Uit onderzoek onder 251 Nederlandse...
Van inkoop tot betaling: grip...
AI luidt een nieuw tijdperk...
Vragen over adverteren?

Kan ik je van dienst zijn met een toelichting of advies? Bel of mail gerust. Ik neem graag de tijd voor je.
Daan Commandeur
Partner Manager