AI verhoogt de effectiviteit van campagnes tot 450%.

Software leverancier TIE Kinetix heeft vandaag de FLOW Partner Automation “Winter Release 2020” gepresenteerd, waarin Artificial Intelligence (AI) gedreven campagnes zijn geïntroduceerd. Het toepassen van de AI-techniek binnen leadgeneratie campagnes verhogen het aantal leads en conversieratio’s tot wel 450%. Overige updates, rondom het verbeteren van het platform en haar functionaliteiten, zijn gedreven door de feedback van klanten.

Naast de AI-gedreven campagnes brengt de Winter Release o.a. FLOW portaal upgrades, verbeterde mogelijkheden voor het handmatig toevoegen van documenten en partner ‘call tracking’ met zich mee. Alle nieuwe functionaliteiten en opties zijn vanaf nu beschikbaar in FLOW. Platform breed zijn er verbeteringen doorgevoerd die de mogelijke uitval van de server tijdens onderhoud voorkomen, evenals een geoptimaliseerde eenmalige FLOW inlog omleiding voor gebruikers die inloggen vanuit een systeem van derden. Vanuit FLOW kunnen nu e-mails verstuurd worden naar partners vanuit het e-maildomein van de leverancier.

Op 11 februari zal de public finance groep van het Controllers Netwerk in Apeldoorn een workshop artificial intelligence volgen, onder leiding van Alex Downdall, waarbij zij gelijk hun eerste eigen AI-model zullen bouwen. Meer informatie bij Community Manager Martise Leemhuis.