The Human Network omarmt ICT dienstverlener Andarr
The Human Network (THN) en Andarr kondigen vandaag aan dat ICT consultancy organisatie Andarr overgenomen wordt door THN.
The Human Network biedt vanuit 11 gespecialiseerde bedrijven professionele diensten aan op diverse vakgebieden zoals ICT, procesverbetering, HSE, HR en learning & development. Bij THN werken circa 200 mensen en de omzet bedraagt circa € 22 miljoen.
Andarr is een ICT consultancy organisatie gespecialiseerd in ICT migraties en transities van complexe ICT infrastructuren. Bij Andarr werken circa 60 mensen en de omzet bedraagt circa € 8 miljoen.
Beide organisaties zien dit samengaan als een win-win: voor THN is het een welkome aanvulling op haar palet van diensten. Voor Andarr is het een mogelijkheid om haar specialisme verder uit te bouwen binnen een groter en robuuster geheel. Het is uitdrukkelijk de bedoeling dat Andarr als zelfstandig bedrijf binnen THN blijft functioneren. Daar waar dat iets toevoegt voor het ontwikkelen van kennis en het bedienen van klanten zal uiteraard de samenwerking met andere bedrijven binnen The Human Network worden gezocht.
Martijn Kamermans, directievoorzitter van THN: “Andarr is een zelfbewuste gespecialiseerde kwaliteitsspeler met een goede reputatie. Binnen THN hebben we vijf andere ICT bedrijven: QoppoConsult (testen), BI Consult (business intelligence), Eporta Consult (.net ontwikkeling), XAP Consult (SAP) en SuperConsult (Oracle). Andarr is een welkome aanvulling op het gebied van complexe ICT infrastructuur. Onze dienstverlening wordt hiermee completer waardoor wij de klanten nog beter van dienst kunnen zijn. Het meest verheugd ben ik over de menselijke kant: bij Andarr werken echte top-professionals met spirit en een sterke cultuur.”
Corné van Nispen / Albert Esser, directie Andarr: “Het aangaan van een nieuwe stap in de ontwikkeling van Andarr en de geboden mogelijkheden bij THN zorgen ervoor dat we samen sterker worden. Andarr blijft de ingeslagen weg volgen en zal een betrouwbare partner zijn en blijven in de wereld van de complexe ICT infrastructuur. De klant en de medewerker staan centraal.”