DDi realiseert nieuwe koppeling Factuur software met Accountview
DDi, de softwareontwikkelaar uit Hoofddorp, heeft een nieuwe moderne standaard interface gerealiseerd met het financiële pakket Accountview. Met deze vernieuwde interface tussen de factuurverwerkingssoftware DDi Factuur en het ERP-pakket is een grote stap gemaakt in het gebruikersgemak. Tevens is het implementatietraject een stuk ingekort. Hiermee wordt een grote groep gebruikers van zowel de DDi Factuur- als de Accountview toepassingen in de gelegenheid gesteld nog beter en efficiënter hun werk te doen.
Koppeling DDi Factuur en Accountview verbeterd voor naadloos verwerkingsproces
De communicatie tussen Accountview en DDi Factuur gaat in de vernieuwde koppeling via de Accountview service. Hierdoor is minder maatwerk nodig, wat resulteert in een minder complex en korter implementatietraject. Door een aanvullende module in de interface is het eenvoudiger te realiseren om over jaren heen te boeken. Ook worden er nu standaard meedere exportmomenten ondersteund. Het factuurverwerkingsproces wordt op deze manier nog verder geautomatiseerd. Gebruikers beschikken altijd, plaats- en tijdonafhankelijk, direct over alle actuele factuurinformatie herkend door de DDi Factuur software. Geïntegreerd met de financiële bedrijfsregels in Accountview zorgt dit voor een naadloos verloop van het factuurverwerkingsproces.
DDi Factuurverwerking eenvoudig te koppelen met financiële systemen
DDi Factuur, de oplossing van DDi voor de automatische verwerking van inkoopfacturen, heeft in de afgelopen 15 jaar een grote lijst gebruikers opgebouwd in de zorg, overheid, het onderwijs en bankwezen. In die periode zijn ook tal van technische koppelingen gerealiseerd met de meest gangbare financiële systemen, waaronder Accountview. Het boekhoudpakket wat sinds jaren een begrip is bij boekhouders en accountants. AccountView zorgt voor optimale automatisering en aansluiting van de administratieve processen binnen het MKB.
Over DDi Information Automation Engineers
Wij DDi’ers geloven dat bedrijven optimaal willen communiceren met hun klanten. Door de huidige 24/7 internet economie zijn die klanten echter veeleisender geworden. Op alle mogelijke manieren nemen ze contact op met bedrijven. Via e-mail, post, social media, fax, etc. Informatie komt overal de organisatie binnen en wordt bewaard in mailboxen, de Cloud, mappen op de server en postbakjes. Voordat berichten kunnen worden behandeld, zijn ze vaak al door vele handen gegaan. Organisaties zijn drukker met het bericht dan met de inhoud. Onze missie is om ieder bericht, ongeacht het medium, inhoudelijk toegankelijk te maken, met een minimum aan inspanningen gestructureerd af te handelen en beveiligd te archiveren.