De overstap naar geautomatiseerde factuurverwerking

Het kiezen van een oplossing voor digitale factuurverwerking die bij de eisen en wensen van de organisatie past, is bepaald geen sinecure. Wanneer maak je de keuze om over te gaan op digitale factuurverwerking? Wat zijn de voordelen? Waar moet je zoal op letten en welke aspecten spelen een belangrijke rol in de keuze voor de juiste oplossing?

Deze whitepaper geeft u meer inzicht in het waarom van digitale factuurverwerking en biedt tevens een aantal handvatten voor het maken van de juiste keuze.

In deze whitepaper:
1. Waarom automatiseren?
2. De 5 grootste frustraties over handmatige factuurverwerking
3. Het verschil in efficiëntie tussen handmatige en geautomatiseerde factuurverwerking
4. 6 redenen waarom het automatiseren van factuurverwerking een goed idee is
5. Geautomatiseerde factuurverwerking: on premise of in de cloud?
6. De selectiecriteria om aan te denken bij het maken van een keuze

Downloaden? Klik hier!