De CFO van 2017

De nieuwe rol van de financiële organisatie in een veranderende wereld

Ze schieten als paddenstoelen uit de grond, nieuwe ondernemingen die met nieuwe technologieën de zaken nog sneller en makkelijker doen, met een nog beter eindresultaat. Uber en Airbnb horen daarbij inmiddels alweer tot de gevestigde orde. We vragen ons zelfs af of Netflix al last heeft van disruptie. Door alle ontwikkelingen zien zelfs de meest traditionele bedrijven in dat digitale innovatie nieuwe markten kan openen.

Door de technologische veranderingen is het cruciaal dat digitale innovatie op de managementagenda staat. Niet alleen vanuit het perspectief van IT of marketing, maar van het bedrijf als geheel. Met de CFO als drijvende kracht achter de strategische koers. Hoe gaan we onze producten en diensten positioneren en ondersteunen? Krijgen we nieuwe concurrenten in de nieuwe digitale arena? En hoe reageren we daar dan op? Wachten we rustig af om te kijken wat er gebeurt, of is dat per definitie te laat om er zelf iets aan te kunnen doen?

Lees meer en download deze whitepaper nu.

Downloaden? Klik hier!