Financiering en Vermogen

12 december 2017

Betere processen: wat heeft mijn klant daar aan?

Jouw sales en marketing collega's besteden vast veel aandacht aan (het binnenhalen van) nieuwe klanten. Nieuwe klanten zijn natuurlijk ook belangrijk om als organisatie te blijven groeien. Maar aandacht schenken aan bestaande klanten blijft onmisbaar om de stabiliteit op de langere termijn te verzekeren. Hoe kun jij hier een bijdrage aan leveren? Naast positieve communicatie kunnen de juiste processen ook veel betekenen om relatie met jouw klant nóg beter te maken. Een tevreden klant betaalt ten slotte sneller!

23 november 2017

Creditmanagement: 10 signalen van non-betaling

Al gaat het economisch beter, u moet nog steeds uw cash-positie bewaken en goed opletten of debiteuren aan hun betalingsverplichtingen kunnen voldoen. De volgende tien signalen kunnen er op duiden dat een klant een serieus financieel probleem heeft. Deze signalen betekenen niet direct dat er een faillissement op stapel is, maar zouden wel alarmbellen moeten laten rinkelen die mogelijk kunnen resulteren in herziening van de betalingsvoorwaarden.

Lees meer: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15