Transportbedrijf gaat online voor 350.000 per jaar

Transportbedrijf gaat online voor 350.000 per jaar
Het bedrijf gaat de concurrentie aan met start-ups als Shypple, Flexport en Quicargo.

TransHeroes gaat de aankomende drie jaar ruim 350.000 euro per jaar investeren in haar online transport platform. Het geld hiervoor wordt beschikbaar gesteld door het moederbedrijf van de logistiek dienstverlener. Met het groeigeld wil het managementteam van TransHeroes de applicatie uitbouwen en optimaliseren.

De logistiek dienstverlener wil met de investering in de applicatie meer terrein winnen op start-ups als Shypple, Flexport en Quicargo. De investering wordt gebruikt voor het opbouwen van een eigen development team, verdere ontwikkeling van de user interface en voor het optimaliseren van de API oppelingsmogelijkheden met klanten.

“Met de voorbereidingen voor onze TransPortal zijn we al bezig sinds 2017”, aldus Edwin Asveld, CEO en eigenaar van TransHeroes. “Het is allemaal begonnen met het online kunnen berekenen van je (internationale) wegtransport. Inmiddels hebben we in januari de laatste versie van de TransPortal gelanceerd. Het enthousiasme onder de klanten is dermate groot dat we nu besloten hebben om fors door te investeren in onze online applicatie. We al voor ruim een half miljoen aan software op de balans staan, dat bedrag gaat de aankomende drie jaar verdrievoudigen.”