Nieuwe naam voor Grant Thornton

De accountants en adviesorganisatie Arenthals Grant Thornton, die de omzet in 2007 met twintig procent zag stijgen, heeft een nieuwe naam, logo en huisstijl. Vanaf nu zal het bedrijf Grant Thornton heten. Met de nieuwe naam en uitstraling wil Grant Thornton de kracht en verbondenheid met hun internationale netwerk extra benadrukken.

De organisatie, die van oudsher sterk is vertegenwoordigd in het segment van dga’s en midden- en kleinbedrijf, ziet haar cliënten in toenemende mate behoefte hebben aan internationale ondersteuning. Volgens bestuursvoorzitter Gerard Mulder zal de nieuwe naam en stijl niets veranderen aan de nauwe band die het bedrijf heeft met het Nederlandse bedrijfsleven evenals de professionele en persoonlijke werkwijze.

De omzetgroei van Grant Thornton deed zich voor in alle segmenten. In de accountancy groeide vooral de controlepraktijk flink, evenals fiscale advisering in de dga/MKB-praktijk. Binnen het accountants- en advieskantoor groeide vooral de specialismen van internationale fiscale advisering en corporate finance. Op een personele vlak vond er een grote instroom van bijna honderd nieuwe medewerkers plaats. Deze instroom lijkt zich in de eerste maanden van 2008 op dezelfde voet door te zetten.

Gerelateerde artikelen